Rejestracja
Udział w konferencji jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wcześniejszej rejestracji online.
UWAGA!!! O możliwości udziału w wydarzeniu każdorazowo decyduje Organizator. Z jednego adresu e-mail można dokonać rejestracji tylko jednej osoby!
Pytania lub wątpliwości? Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
-
Rejestracja prowadzona jest na stronie internetowej wydarzenia www.farmer.pl w zakładce Konferencje.
-
Niestety nie ma możliwości rejestracji w inny sposób. W przypadku pytań i wątpliwości prosimy o zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami, które prezentujemy na niniejszej stronie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt: +48 501 947 841 lub pod adresem email: katarzyna.domanska@ptwp.pl
-
Rejestracja trwa do godz. 15:00 każdego dnia poprzedzającego konferencję.
-
Po wejściu na stronę www.farmer.pl przez zakładkę Konferencje wybierz interesującą konferencje regionalną. Załóż konto, podając swój adres mailowy.
Dostępne opcje rejestracji:
- Mam już swoje konto:
Jeśli adres mailowy znajduje się w naszym systemie, otrzymają Państwo komunikat o możliwości zalogowania się z wcześniej podanym hasłem bądź opcję „Odzyskaj hasło”. W przypadku odzyskiwania hasła na podany adres mailowy zostanie wysłany kod jednorazowy, który należy wpisać w odpowiednie okno. Wpisz nowe hasło oraz je powtórz. Po zalogowaniu się na konto sprawdź poprawność danych osobowych i wybierz interesujące sesje tematyczne. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenie zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora. - Nie posiadam konta:
W przypadku kiedy adres mailowy nie widnieje w systemie, trwa proces zakładania nowego konta, czyli wpisanie swoich danych osobowych, stworzenie hasła oraz zaakceptowanie oświadczenia o danych osobowych. Po wpisaniu poprawnych danych zostanie do Państwa wysłany kod aktywacyjny (należy sprawdzić skrzynkę SPAM). Uwaga! Proszę nie wyłączać strony przeglądarki z rejestracją. Należy wybrać sesje tematyczne oraz zapisać się na Konferencję. Po zapisaniu się następuje przekierowanie do statusu zgłoszenia (Nowe – oczekuje na zatwierdzenie przez Organizatora). Oznacza to, że zgłoszenia zostało wysłane, konto jest aktywne, a zgłoszenie oczekuje na weryfikację przez Organizatora.
- Mam już swoje konto:
-
Kod aktywuje wcześniej stworzone nowe konta osobie, która go nie posiadała. Jest to 6-cyfrowy ciąg liczb. Zostaje wysłany na podany adres mailowy.
-
Weryfikacja może potrwać ok. 1 tygodnia. W razie braku otrzymania weryfikacji tydzień od zgłoszenia, prosimy o kontakt na adres rejestracja@ptwp.pl
-
Aby ponownie zalogować się, należy kliknąć zakładkę Rejestracja, następnie kliknąć Zarejestruj się i odnaleźć opcję Twoje konto w prawym górnym rogu.
-
Opcja Edycja Danych jest dostępna na koncie uczestnika.
-
Opcja Wybór Sesji jest możliwa na koncie uczestnika.
-
Na koncie rejestracyjnym widnieje opcja Rezygnuję z udziału.
-
Na podany adres mailowy przyjdzie wiadomość z informacjami organizacyjnymi. Wiadomość pojawi się na kilka dni przed wydarzeniem. Będzie zawierać kod kreskowy, który należy wydrukować lub okazać na urządzeniu mobilnym w celu zeskanowania.
-
Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. O przyjęciu zgłoszenia decyduje Organizator.
-
Posiadanie kodu kreskowego i wizytówki ułatwi oraz przyśpieszy proces odbioru identyfikatora w dniu wydarzenia. Wydanie identyfikatora jest możliwe także poprzez podanie danych osobowych.